Pierwsze URODZINY naszego portalu

Dokładnie rok temu wystartował portal powiatowy ziemi raciborskiej - NASZRACIBORZ.pl. W sierpniu 2008 mieliśmy 6,7 tys. użytkowników. Teraz co miesiąc blisko 40 tysięcy. Zanotowaliśmy przez rok ponad siedem milionów odsłon i blisko milion wizyt.
Na urodziny postanowiliśmy przekazać naszym Czytelnikom garść informacji. Od początku - dane za stat24.com - portal zanotował blisko 226 tys. użytkowników, aktualnie średnio 10 tysięcy tygodniowo. Mieliśmy 983 tysiące wizyt, obecnie ponad 125 tys. miesięcznie. Odnotowaliśmy ponad siedem milionów odsłon, teraz ponad milion miesięcznie. Uruchomiliśmy pierwszą w Raciborzu telewizję internetową TV.naszraciborz.pl. Było to możliwe dzięki współpracy z Raciborską Telewizją Kablową.
To był rok dynamicznego rozwoju. Warto dodać, że w sierpniu 2008 r. mieliśmy łącznie 6,7 tys. użytkowników. Czytają nas raciborzanie z całego świata, poza mieszkańcami naszego powiatu, głównie z Warszawy, Wrocławia, Krakowa, Opola, Niemiec, Holandii, Wielkiej Brytanii, USA, Kanady i Czech.
Wydawcą portalu jest spółka cywilna Fabryka Informacji WAW&Margomedia sp. z o.o. Rozrasta się nasz zespół redakcyjny. Na jego czele stoi Grzegorz Wawoczny. Redakcję współtworzą Justyna Langer, Jolanta Reisch, współpracują z nami Grzegorz Piszczan, Grzegorz Zuber, Piotr Kielar, Iwona Świtała, Magda Sołtys, Paweł Newerla i wiele innych osób. Za stronę techniczną odpowiadają Marek Plewczyński, Łukasz Pawlik i Bożena Płonka.
Od grudnia wydajemy tygodnik Nasz Racibórz. Obecnie, w nakładzie 10 tys. egzemplarzy tygodniowo (największy spośród wszystkich raciborskich tytułów), trafia do każdej gmin powiatu raciborskiego. Możemy się poszczycić największym dotarciem do mieszkańców ziemi raciborskiej. Gazetę w każdy piątek otrzymują załogi największych raciborskich zakładów pracy, klienci sklepów i punktów usługowych, pacjenci szpitala i przychodni.
Redagujemy również portal turystyczno-krajoznawczy GOraciborz.pl. Wszystkie nasze przedsięwzięcia są komercyjne - utrzymujemy się z reklam i ogłoszeń. Jest to możliwe dzięki pracy zespołu - Grzegorza Zimałki, Kasi Grębowicz, Lidii Mikołajec i Marcina Sykuły. Zaufali nam zarówno mali reklamodawcy, jak i ci duzi - banki, sieci handlowe czy dealerzy samochodów. Jako jedyni, poprzez portal, telewizję internetową oraz tygodnik, docieramy co tydzień do przynajmniej 40 tys. mieszkańców powiatu.
A teraz plany. Jako że do emerytury nam daleko, zatem stawiamy na kolejne przedsięwzięcia internetowe. Jesienią tego roku planujemy uruchomić ogólnopolski portal turystyczno-krajoznawczy VIApoland.com a wkrótce potem portal GOrybnik.pl
Wszystkim NASZYM CZYTELNIKOM serdecznie dziękujemy za ten rok spędzony z nami, nieraz za krytyczne uwagi, ale i pochwały.
Komentarze (0)
Komentarze pod tym artykułem zostały zablokowane.