Zmieniłeś adres? Pamiętaj o dokonaniu zmian w ewidencji gruntów i budynków

Zmianę musisz wprowadzić, jeśli jesteś właścicielem, władającym w rozumieniu posiadania samoistnego lub władającym na gruntach publicznych: wieczystym użytkownikiem, użytkownikiem gruntów państwowych i samorządowych, a także jeśli reprezentujesz jednostkę organizacyjną sprawującą zarząd lub trwały zarząd nieruchomościami, jeśli reprezentujesz osobę prawną, której zostało powierzone wykonywanie prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa lub innych praw rzeczowych lub jeśli reprezentujesz organ administracji publicznej, które gospodarują nieruchomościami wchodzącymi w skład zasobu nieruchomości Skarbu Państwa oraz gminnych, powiatowych, wojewódzkich zasobów nieruchomości; to posiadasz prawo do składania wniosków o aktualizację danych ewidencyjnych dotyczących Twojej nieruchomości lub zgłaszania zmian danych objętych ewidencją gruntów i budynków, w tym informacji o miejscu stałego pobytu (adres zameldowania) lub o siedzibie swojej jednostki; dzierżawcy gruntów stanowiących gospodarstwo rolne oraz wydzierżawiający posiadają prawo do zgłaszania zmian na podstawie umów dzierżawy oraz zmian swoich danych osobowych.
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany