Henkel.pl w nowej odsłonie

Henkel Polska udostępnił pod adresem www.henkel.pl nową korporacyjną stronę internetową. Witryna nie tylko zyskała nowy wygląd i wzbogaconą zawartość, ale także zapewnia najlepsze standardy użytkowania na wszystkich urządzeniach z dostępem Internetu.
Nowa odsłona strony, wprowadzana sukcesywnie przez firmę na rynkach na całym świecie, odpowiada na najnowsze trendy w świecie cyfrowym. Doskonale działa na komputerach, smartfonach, tabletach i innych urządzeniach mobilnych, oferując intuicyjną i prostą obsługę, także przy użyciu ekranów dotykowych.
Witryna internetowa Henkla pozostaje głównym źródłem informacji o firmie w Internecie. Służy jako platforma informacyjna dla wszystkich grup docelowych firmy takich jak inwestorzy i analitycy, dziennikarze, partnerzy handlowi i dostawcy, eksperci ds. zrównoważonego rozwoju czy potencjalni pracownicy. Użytkownicy strony www.henkel.pl uzyskują szybki i łatwy dostęp do najważniejszych zasobów firmy udostępnionych w Internecie. Za pomocą jednego kliknięcia mogą przeglądać i pobierać dostępne dokumenty korporacyjne firmy takie jak raporty roczne czy raporty zrównoważonego rozwoju. Mogą pobrać wizytówkę firmy z danymi kontaktowymi, które zapisane zostaną na liście kontaktów w urządzeniu mobilnym użytkownika. Osoby zainteresowane karierą w Henklu mogą na bieżąco przeglądać aktualne ogłoszenia o pracę.
Strona www.henkel.pl stanowi także ważne wsparcie trzech kluczowych segmentów biznesowych Henkla. Zawiera najważniejsze informacje o wszystkich markach firmy oraz kieruje klientów i konsumentów do stron internetowych poświęconych poszczególnym markom, którymi mogą być zainteresowani.
Nowa strona internetowa dostępna jest od 17 czerwca. Użytkownicy urządzeń tradycyjnych i mobilnych mogą już także korzystać z zasobów globalnej strony firmy w języku angielskim pod adresem www.henkel.com.
***
Henkel oferuje na całym świecie wiodące marki i technologie w trzech obszarach biznesowych: Laundry & Home Care (środków piorących i czystości), Beauty Care (kosmetyków) oraz Adhesive Technologies (klejów, uszczelniaczy i technologii powierzchniowych). Założona w 1876 roku firma jest światowym liderem w branżach produktów konsumenckich oraz dla przemysłu, oferując tak znane marki jak Persil, Schwarzkopf i Loctite. Henkel zatrudnia prawie 50 tysięcy pracowników. W 2014 roku wartość sprzedaży Henkla wyniosła 16,4 miliarda euro, a skorygowany zysk operacyjny 2,6 miliarda euro. Akcje uprzywilejowane firmy wchodzą w skład niemieckiego indeksu giełdowego DAX.
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany