Najnowsze wiadomości

Aktualności7 grudnia 202019:00

Rekordowe zarybienie. Sprawozdanie Koła PZW nr 46 Cobex-SGL

Rekordowe zarybienie. Sprawozdanie Koła PZW nr 46 Cobex-SGL - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
Racibórz:

Czas epidemii utrudnia zorganizowanie spotkania więc za naszym pośrednictwem prezes koła składa sprawozdanie z jego działalności.

Drogie Koleżanki i Koledzy

Pozwólcie, że w imieniu Zarządu naszego Koła skieruję do Was tą drogą te kilka słów będących pewną formą Sprawozdania z działalności Zarządu Koła, próbą rozliczenia się z Wami za bieżący rok.

Kończy się powoli ten dziwny 2020 rok, kończy się także kolejny rok naszej działalności gospodarczej i sportowej. Był to rok bardzo nietypowy, rok bardzo trudny, rok w którym realizacja stawianych sobie celów napotykała na wiele nieprzewidzianych okoliczności.

Szalejąca pandemia, wynikające z niej ograniczenia, a także kilkukrotne zalanie pozostającego pod naszą opieką łowiska spowodowały, że z kilku przedsięwzięć musieliśmy zrezygnować, a kilka kolejnych znacząco ograniczyć. Nie byliśmy w stanie organizować normalnych, wspólnych czynów społecznych, nie zrealizowaliśmy zaplanowanego zadania inwestycyjnego, nie mogliśmy zaprosić do wspólnej zabawy nad wodą dzieciaków, ograniczyć musieliśmy sezon sportowy.

Tym niemniej, mimo tej trudnej i nietypowej sytuacji, wiele zadań udało nam się zrealizować i tym muszę się w imieniu Zarządu Koła z wielką dumą pochwalić. Przede wszystkim udało nam się skutecznie zorganizować akcję zbierania składek, dzięki czemu kolejny rok z rzędu notujemy wzrost ilości członków, jest nas już ponad dwustu i mam nadzieję, że nie powiedzieliśmy w tym temacie ostatniego słowa.

Pomimo wezbrań Odry i częstego zalewania naszego łowiska udało nam się utrzymać infrastrukturę (drogi dojazdowe, stanowiska wędkarskie) oraz ogólny ład i porządek na właściwym poziomie. Zrealizowaliśmy także w prawie pełnym zakresie planowany zakres sezonu sportowego, wyłaniając zarówno Mistrzów Koła w poszczególnych dyscyplinach jak i zwycięzców GP. Zorganizowaliśmy tradycyjne zawody wędkarskie takie jak ODRA 2020, Mistrzostwa Raciborza Weteranów 55+, czy towarzyskie zawody jubileuszowe z okazji 45-lecia istnienia naszego Koła. Moim zdaniem niemało, jak na ten trudny rok.

Wszystko to możliwe było między innymi dzięki wsparciu naszych tradycyjnych sponsorów, wsparciu władz samorządowych oraz lokalnych mediów, wszystkim chcę tu po raz kolejny serdecznie podziękować! W normalnych warunkach w bieżącym miesiącu powinno się odbyć Zebranie Sprawozdawczo – Wyborcze, ale z wiadomych względów odbyć się nie może, w związku z czym Zarząd jest zmuszony kontynuować pracę w dotychczasowym składzie.

Nie sposób nie podkreślić w tym miejscu, że w zakresie zarybiania naszych łowisk pobiliśmy kolejny rekord, na przestrzeni całego roku wpuściliśmy bowiem do wody ponad 2000 kg ryb różnych gatunków (karpie, amury, szczupaki, leszcze, płocie, wzdręgi, karasie i okonie). Daje to poziom zarybienia ponad 200 kg/ha lustra wody i szczerze powiem, że nie słyszałem, by któreś inne Koło realizowało zarybienie na wyższym poziomie.

Chciałbym także podzielić się wiadomością, że kolejni członkowie naszego Koła PZW zostali wyróżnieni odznakami ZG PZW, ZO PZW jak również Odznaką Senior Wędkarstwa. Te i inne działania, propagowane tą drogą, jak również bezpośrednio przez Was, o co bardzo Was proszę, powinny przełożyć się na dobrą opinię o naszym Kole, prowadzonej w nim działalności, a w konsekwencji przełożyć na dalszy jego rozwój i mam nadzieję wzrost ilości członków.

Na koniec chciałbym także wspomnieć tych wszystkich, którzy od nas na przestrzeni tego roku odeszli, a w tym gronie naszą nieodżałowaną Koleżankę Janinę oraz Kolegów Piotra i Jerzego. Niech spoczywają w spokoju.

Koleżanki i Koledzy, wędkarze, przyjaciele i sympatycy Koła PZW nr 46 Cobex – SGL w Raciborzu, wszyscy do których dotrze ta informacja, przyjmijcie proszę ode mnie serdeczne życzenia adwentowej refleksji w tym trudnym czasie, pogody ducha każdego dnia, lecz przede wszystkim zdrowia, byśmy już wiosną mogli się spotkać w mam nadzieję nowej, lepszej rzeczywistości.

Piotr Ćwik – prezes Koła PZW nr 46 COBEX – SGL w Raciborzu

Autor: materiał nadesłany, redakcja@naszraciborz.pl

Bądź na bieżąco z nowymi wiadomościami. Obserwuj portal naszraciborz.pl w Google News.

Komentarze (0)

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany

Najczęściej czytane artykuły

Aktualności26 marca 202409:45

Wózek widłowy zmiażdżył podudzie pracownika

Wózek widłowy zmiażdżył podudzie pracownika - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
red., fot. arch. portalu
Aktualności27 marca 202410:26

Zielone Płuca na Ostrogu kontra deweloperka. Tężnia finiszuje a radny mówi o kulisach inwestycji [FOTO LOTNICZE] - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
Racibórz:

Zielone Płuca Ostroga to projekt, który w 2021 r. poparło ponad 3,5 tysiąca mieszkańców Raciborza. W kwietniu 2024 r. kończy się pierwszy etap tego projektu. Raciborzanie będą mogli odpocząć przy tężni, która powstaje przy zbiegu ulic Książęcej i Elżbiety.

red.
Aktualności26 marca 202409:36

Jazda na zderzaku zakończona kolizją

Jazda na zderzaku zakończona kolizją - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
red., fot. arch. portalu
Aktualności27 marca 202414:47

Konwencja programowa PiS do powiatu. Pięć konkretów [WIDEO]

Konwencja programowa PiS do powiatu. Pięć konkretów [WIDEO] - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
Racibórz:

Poseł Paweł Jabłoński oraz kandydaci PiS do Rady Powiatu Raciborskiego przedstawili dziś, 27.03., na Rynku swoje najważniejsze założenia programowe na kadencję 2024-2029.

red.
Aktualności28 marca 202414:45

Bonus za wiek. Od marca to ponad 6 tys. zł

Bonus za wiek. Od marca to ponad 6 tys. zł - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
Beata Kopczyńska regionalny rzecznik prasowy ZUS w województwie śląskim / fot. pixabay
Aktualności26 marca 202422:16

Pamiętaj o konfesjonale. Przedświąteczna spowiedź w raciborskich parafiach

Pamiętaj o konfesjonale. Przedświąteczna spowiedź w raciborskich parafiach - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
Racibórz:

Przygotowania do Świąt Wielkanocnych w wielu domach już na ostatniej prostej. Raciborskie parafie zachęcają w tym czasie do skorzystania z sakramentu pokuty.

opr. J.P.

Kampka
Nasz Racibórz - Nasza ekologia
Materiały RTK
Fototapeta.shop sklep z tapetami i fototapetami na zamówienie

Najnowsze wydania gazety

Nasz Racibórz 01.03.2024
29 lutego 202423:20

Zobacz wszystkie
© 2024 Studio Margomedia Sp. z o.o.