Trzynaście firm z całej Polski walczyło o pieniądze na edukację raciborzan
Białostocka PRownia chciała za realizację zadania ponad 205 tys. zł.
Chodzi o przeprowadzenie kampanii informacyjno – edukacyjnej dla projektu pn. „Rozwój zakładu odzysku i unieszkodliwiania odpadów komunalnych w mieście Racibórz” w ramach rozbudowy kompostowni odpadów zielonych. Współfinansuje ją Unia Europejska. Raciborski magistrat chce m.in. specjalnej strony www, gry miejskiej, lekcji w szkołach, ulotek i artykułów w prasie.
W postępowaniu o zamówienie publiczne oferty złożyło aż 13 firm z całej Polski. PRownia-Sztuka Relacji z Białegostoku zażądała ponad 205 tys. zł. Wygrali sąsiedzi z Rybnika - Agencja Reklamowa NXT. Ratusz zapłaci jej 46 tys. zł. Budżet zadania wynosił niewiele więcej - 50 tys. zł brutto. Wśród oferentów nie było ani jednej firmy z Raciborza. Najbliższa z Rydułtów chciała ponad 170 tys. zł.
(w)
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany