Reklama

Najnowsze wiadomości

Aktualności1 października 202007:48

Plus500 sponsorem Legii Warszawa. Nowy rozdział w historii piłkarskiego Mistrza Polski

Plus500 sponsorem Legii Warszawa. Nowy rozdział w historii piłkarskiego Mistrza Polski - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
0
Reklama
Polska:

Międzynarodowa firma Plus500 została w sierpniu 2020 roku nowym sponsorem klubu Legia Warszawa. Umowa między brokerem a aktualnym Mistrzem Polski będzie obowiązywać dwa lata, przy czym strony zapewniły sobie opcję przedłużenia jej o kolejny rok. - Współpraca z Legią pomoże nam konsekwentnie wzmacniać międzynarodową rozpoznawalność marki Plus500, a także zwiększy znajomość naszej firmy wśród klientów w Polsce – powiedział tuż po podpisaniu wszystkich niezbędnych dokumentów David Zruia – prezes Plus500. Czym dokładnie zajmuje się nowy sponsor Legii i co dla stołecznego klubu oznacza nawiązanie tej współpracy? 

Rozpoczęcie współpracy między Plus500 a Legią Warszawa nastąpiło wraz ze starem sezonu 2020/21. Logotyp firmy znalazł się na froncie koszulek Mistrza Polski, gdzie od kilku lat widniał emblemat Zakładów Bukmacherskich Fortuna. Co ciekawe, Legia kontynuuje współpracę z tą firmą, która od teraz zyskała miano Sponsora Oficjalnego, a jej logo zostało przeniesione na tył trykotów.

– Bardzo się cieszę, że Plus500, jako międzynarodowa instytucja działająca na globalnym rynku finansowym, dostrzegła potencjał marketingowy Legii – zdradził prezes zarządu i właściciel warszawskiej Legii, Dariusz Mioduski i dodał - Bardzo doceniamy współpracę z naszymi wieloletnimi i sprawdzonymi partnerami, tym bardziej cieszę się, że wspólnie znaleźliśmy rozwiązania, które pozwolą nam na istotne zwiększenie przychodów sponsoringowych Legii.

Czym zajmuje się firma Plus500?

Plus500 to notowany na londyńskiej giełdzie światowej sławy broker, do którego należy internetowa platforma oferująca klientom indywidualnym handel kontraktami CFD. Firma została założona w 2008 roku. Wspomniana platforma umożliwia trading w blisko 50 krajach oparty na różnego rodzaju instrumentach finansowych, w tym kryptowalutach, akcjach, indeksach oraz surowcach. Plus500 daje możliwość handlu, a także zapewnia swoim użytkownikom dostęp do szeregu różnego rodzaju narzędzi niezbędnych do opracowania strategii inwestycyjnej, a także skutecznego zarządzania ryzykiem.

Legia dołącza do innych klubów sponsorowanych przez Plus500

Legia Warszawa nie jest pierwszym klubem piłkarskim, który na swoich koszulkach będzie prezentował logo Plus500. Od 2015 roku broker jest głównym sponsorem hiszpańskiego Atletico Madryt. Ponadto, firma od nowego sezonu nawiązała także współpracę z włoską Atalantą Bergamo (ćwierćfinalista ostatniej edycji Ligi Mistrzów) oraz z klubem Young Boys z Berna, który na co dzień występuje w szwajcarskiej ekstraklasie. Legia dołącza zatem do systematycznie powiększającego się grona piłkarskich zespołów, które na współpracy z Plus500 zarabiają naprawdę spore pieniądze. Tego rodzaju współpraca wiąże się dla aktualnego Mistrza Polski ze sporymi zarobkami, które we współczesnym futbolu wydają się niezbędne do systematycznego wzmacniania składu i odnoszenia późniejszych sukcesów. Mając na uwadze fakt, że Legia ma aspiracje do stania się cenioną w Europie marką, wsparcie finansowe Plus500 wydaje się rozwiązaniem niezwykle optymalnym.

Legia najbogatszym klubem w Polsce

Nawiązanie współpracy z Plus500 to kolejny krok w konsekwentnie realizowanej strategii finansowej klubu. Legia jest dziś bez wątpienia najbogatszym polskim zespołem piłkarskim, mimo że w ostatnich trzech sezonach nie udało się jej zakwalifikować do europejskich pucharów (zarówno Champions League, jak i Ligi Europy). W 2019 wpływy sprzedażowe stołecznego klubu wyniosły nieco ponad 92,5 miliona złotych.

Włodarze Legii z pewnością liczą, że w najbliższym czasie uda się większych dochody zespołu poprzez występy w europejskich rozgrywkach. Wiadomo już, że na pewno Legioniści nie zagrają w najbliższej edycji Ligi Mistrzów. Wciąż jednak mają szansę na dostanie się do fazy grupowej Ligi Europy.

Co z pozostałymi klubami w Polsce?

Nie tylko Legia postanowiła przed tym sezonem wzmocnić się finansowo przez zdobycie nowego sponsora. Drugi pod względem wartości rynkowej klub w Polsce – Lech Poznań – ogłosił, że firma bukmacherska STS, z którą popularny „Kolejorz” współpracuje od 2013 roku, został sponsorem strategicznym i logotyp firmy znajdzie się na nowych koszulkach zespołu. Symbol STS znajduje się także na trykotach innego polskiego zespołu – Jagiellonii Białystok.

Autor: materiał partnerski, marcelina@naszraciborz.pl

Bądź na bieżąco z nowymi wiadomościami. Obserwuj portal naszraciborz.pl w Google News.

Reklama
Reklama

Komentarze (0)

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Partnerzy portalu

Dentica 24
ostrog.net
Szpital Rejonowy w Raciborzu
Spółdzielnia Mieszkaniowa
Ochrona Partner Security
Powiatowy Informator Seniora
PWSZ w Raciborzu
Zajazd Biskupi
Kampka
Nasz Racibórz - Nasza ekologia
Materiały RTK
Fototapeta.shop sklep z tapetami i fototapetami na zamówienie
Reklama
Reklama

Najnowsze wydania gazety

Nasz Racibórz 26.04.2024
25 kwietnia 202419:33

Nasz Racibórz 26.04.2024

Nasz Racibórz 19.04.2024
19 kwietnia 202421:56

Nasz Racibórz 19.04.2024

Nasz Racibórz 12.04.2024
12 kwietnia 202415:22

Nasz Racibórz 12.04.2024

Nasz Racibórz 05.04.2024
7 kwietnia 202412:45

Nasz Racibórz 05.04.2024

Zobacz wszystkie
© 2024 Studio Margomedia Sp. z o.o.