Nie dla niskiej emisji w mieście Racibórz - firma z Wielunia przygotuje kampanię
W przetargu, którego przedmiotem jest przygotowanie kampanii outdoorowej: „Nie dla niskiej emisji w mieście Racibórz”, swoje oferty złożyło pięć firm. Wybrano tę, która złożyła najkorzystniejszą ofertę. Kampanię dla Raciborza przygotuje Anton New Technology sp. z o.o. z Wielunia za cenę 6 826,50 zł brutto.
Oferta firmy z Wielunia była najkorzystniejsza i uzyskała najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria. Obok niej w przetargu brały udział cztery firmy: Pracownia C&C z Warszawy, No Hau Studio sp. z o.o. z Krakowa, Dotthe.it sp. z o.o. z Łodzi i Inside Content sp. z o.o. z Krakowa.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. opracowanie koncepcji kampanii outdoorowej pokazującej korzyści zdrowotne
i społeczne wynikające z eliminacji niskiej emisji zanieczyszczeń powietrza (pomysłu na kampanię - haseł reklamowych, sposobu połączenia materiałów w spójną całość),
2. opracowanie projektów graficznych billbordu, plakatu oraz ulotki,
3. dostarczenie wybranych projektów do siedziby Zamawiającego w formacie gotowym do dalszego wykorzystania - zwielokrotnienia egzemplarzy techniką drukarską,
4. wydruk i dostawę materiałów drukowanych do siedziby Zamawiającego.
Parametry techniczne materiałów drukowanych:
Ulotka:
- format A5,
- dwustronnie zadrukowany,
- zszywane,
- kolor 4 x 4,
- 8 stron,
- papier kreda błysk min. 170g/m2,
- nakład 8 000 szt.,
- treść przekazana przez Zamawiającego.
Billboard:
- format 504 x 238 cm,
- druk w pełnym kolorze,
- papier billboard’owy min. 115-135 g/m2,
- druk twardy solwent,
- 10 szt.
Plakat:
- format A2,
- kolor 4 x 0,
- papier kreda błysk min. 135-150 g/m2,
- 200 szt.
Komentarze (0)
Komentarze zostały zablokowane.