PWSZ i Edukacja 2010
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu po raz kolejny reklamowała się na targach edukacyjnych Edukacja 2010 w katowickim Spodku. W dniach od 16 do 18 marca rozdano prawie 3000 informatorów.
Były to już XIII targi, które odbywają się w Katowicach cyklicznie. Zarówno w latach ubiegłych, jak i tym razem przyciągnęły mnóstwo zainteresowanych, którzy już w październiku zostaną studentami pierwszego roku studiów.
- Delegacja reprezentująca PWSZ w Raciborzu udzielała tegorocznym maturzystom informacji o interesujących ich kierunkach. Podczas akcji promocyjnej rozdano blisko 2000 informatorów ogólnych, zawierających najważniejsze hasła związane z uczelnią oraz 1000 kierunkowych, opisujących poszczególne kierunki oferowanych studiów – mówi Marcin Parzonka, odpowiadający za promocję PWSZ w Raciborzu.
- Podczas tych trzech dni nie zabrakło pytań dotyczących zasad rekrutacji. Ewentualnych kandydatów na studia ciekawiły nie tylko szczegóły związane ze studiowaniem, oferowanym zapleczem socjalnym, ale także z raciborskim życiem studenckim i możliwościami spędzenia wolnego czasu – mówi Ewa Świtała, obecna na targach studentka II roku socjologii.
- Udział w targach, które są niejako zakończeniem akcji promocyjnej raciborskiej uczelni, należy uznać za udany. Mamy nadzieję, że wszystkich, z którymi rozmawialiśmy, udało nam się przekonać, że warto studiować w Raciborzu – dodaje Marcin Parzonka.
Przypomnijmy, że akcja promocyjna PWSZ w Raciborzu rozpoczęła się jak co roku we wrześniu podczas trwania "Salonów maturzystów", które odbywają się w Opolu i Katowicach. W kolejnych miesiącach uczelnia była promowana w sposób bezpośredni (wyjazdy do szkół średnich województwa śląskiego i opolskiego, udział w targach organizowanych przez poszczególne szkoły). Targi Edukacja 2010, poprzedzające tradycyjne Dni Otwarte, odbywające się od 23 do 24 marca br. były więc zakończeniem promocji realizowanej „w terenie”.
IŚ
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany