Nasz Racibórz - Raciborski Portal Informacyjny i bezpłatny tygodnik drukowany. Wiadomości z Raciborza, aktualności, telewizja regionalna, ogłoszenia, baza firm, kultura, sport, biznes, zdrowie, noworodki i nieruchomości.

Dzisiaj jest: niedziela, 25 lutego 2018 r.Imieniny: Almy, Cezarego i Jarosława
Aktualności
Pokaż listę wszystkich wiadomości »
Reklama
Reklama
Tagi:
Komentarze społecznościowe
Komentarze portalu (20)
Gość
Gość » 20 kwietnia 2017, godz. 10:42 »
I SIĘ ZACZĘŁO PKS GIGANT ZACZYNA POŻERAĆ PŁOTKĘ PK. KOMUNIKACJA MIEJSKA DO KOŃCA ROKU ZNIKNIE Z ULIC RACIBORZA. PREZYDENT DŁUGONOSY PINOKIO ZNOWU SKŁAMAŁ.
Odpowiedz na komentarz
|
Jeśli komentarz narusza Twoje dobra powiadom natychmiast redakcję »
Gość
Gość » 20 kwietnia 2017, godz. 10:46 » Odpowiedź na komentarz Gość, 20 kwietnia 2017, godz. 10:42
Zobaczymy jak zareaguja Mocherowe berety, domy starosci, klasztory i zk. To oni na niego glosowali obiecujac im darmowe przejazdy. Kiedy kadencja sie konczy - Juz nie sa potrzebni. Brawo POszolomy.
Jeśli komentarz narusza Twoje dobra powiadom natychmiast redakcję »
Gość
Gość » 20 kwietnia 2017, godz. 12:44 » Odpowiedź na komentarz Gość, 20 kwietnia 2017, godz. 10:42
Komunikacja miejska potrzebuje radykalnej reformy.Brak taktu dlugie przerwy do 2-3 i wiecej godzin miedzy kursami.Nieracjonalne trasy lini.Brak autobusow wieczorem.Linie jezdzace w kierunku tej samej dzielnicy jada stadnie jeden za drugim w ciagu kilku minut potem dluga przerwa miedzy kursami np(1,3 do Ocic.).Troche pozno sie obudzili jak stracili wiekszosc pasazerow.
Jeśli komentarz narusza Twoje dobra powiadom natychmiast redakcję »
Gość
Gość » 20 kwietnia 2017, godz. 21:41 » Odpowiedź na komentarz Gość, 20 kwietnia 2017, godz. 10:42
Nie stracili pasażerów! Nadal masa ludzi jeździ PK. Gorzej ,ze PKS w niektóre punkty miasta zajeżdża dokładnie w tym samym czasie,co PK ! Ale po 15 i póżniej wielka ciemna dziura! No i soboty ,niedziele i późnowieczorne możliwości skorzystania z komunikacji miejskiej czy PKS czy PK ....bez znaczenia - NIKT Z NICH nie zawiezie nas do osiedli,ani do szpitala ,pogotowia !!! I starosta i prezydent są siebie warci,tak jak ci ich prezesi !!!!!
Jeśli komentarz narusza Twoje dobra powiadom natychmiast redakcję »
Gość
Gość » 21 kwietnia 2017, godz. 10:57 » Odpowiedź na komentarz Gość, 20 kwietnia 2017, godz. 10:42
Praktycznie jezdza juz tylko emeryci i uczniowie.Osoby pracujace na zmiany musza kupic auto bo po 17 komunikacja zamiera i niema jak dojechac z pracy.Gdyby byl jeden przewoznik mozna by racjonalnie wykozystac tabor zmniejszyc koszta administracji.Wprowadzic racjonalny rozklad z rownomierna czestotliwoscia odjazdow(nie tak jak obecnie przerwy miedzy odjazdami co 2-3 godziny) i ukladem linii.
Jeśli komentarz narusza Twoje dobra powiadom natychmiast redakcję »
Gość
Gość » 20 kwietnia 2017, godz. 10:56 »
Jak widzę ceny biletów miesięcznych pksu to jadę na stację i tankowanie do pełna taniej mi wychodzi.
Odpowiedz na komentarz
|
Jeśli komentarz narusza Twoje dobra powiadom natychmiast redakcję »
Gość
Gość » 20 kwietnia 2017, godz. 11:00 »
Najprostsze rozwiązanie.......kilka linii miejskich z częstotliwością kursów 10-20 min. Wtedy powoli zielone autobusy się zapełnią. Na pewno na trasie Nowe Zagrody-Ostróg przez dworzec. Pozostałe linie podmiejskie także powinny obsługiwać centrum jak komunikacja miejska, autobusami białymi (PKS). Poza tym powinny być ponumerowane. Jeden bilet na miasto, strefowy podmiejski i okresowe w jednym wydaniu dla dwóch przewoźników. Mądre dofinansowanie.......i wszystko działa. No.. i wspólne przystanki na dworcu, tak żeby miejskie autobusy nie musiały wywijać piruetów na Batorego. A otwarcie Londzina do Głubczyckiej wskazane już dziś. Po podróży z Opawskiej na Kozielską autobusem, szybciej mozna dojść na piechotę. Życzliwy tramwajarz z Kluczborka
Odpowiedz na komentarz
|
Jeśli komentarz narusza Twoje dobra powiadom natychmiast redakcję »
Gość
Gość » 20 kwietnia 2017, godz. 13:00 »
PKS już pokazał co potrafi. Najpierw od Travel - Busa przechwycił linię Racibórz - Kraków a od marca ograniczył kursy do jednego w ciągu dnia. Teraz zabiera się za rozwalanie komunikacji miejskiej.
Odpowiedz na komentarz
|
Jeśli komentarz narusza Twoje dobra powiadom natychmiast redakcję »
Gość
Gość » 20 kwietnia 2017, godz. 13:17 »
Nowy prezes to i cos zaczyna sie nowego! Powodzenia;) ! A malkontentami sie nie przejmujemy:)
Odpowiedz na komentarz
|
Jeśli komentarz narusza Twoje dobra powiadom natychmiast redakcję »
Gość
Gość » 20 kwietnia 2017, godz. 15:41 » Odpowiedź na komentarz Gość, 20 kwietnia 2017, godz. 13:17
Pracowałem w Pk więc wiem czego mogę się po tej wiadomości spodziewać. Lepiej nie nie odzywaj .
Jeśli komentarz narusza Twoje dobra powiadom natychmiast redakcję »
Gość
Gość » 20 kwietnia 2017, godz. 13:52 »
Z buta to już się nie chce i dlatego takie kolejki do lekarzy.
Odpowiedz na komentarz
|
Jeśli komentarz narusza Twoje dobra powiadom natychmiast redakcję »
Gość
Gość » 20 kwietnia 2017, godz. 14:42 »
Mucha zaczął brzenczec po to lenk go powołał żeby rozwalić pk.
Odpowiedz na komentarz
|
Jeśli komentarz narusza Twoje dobra powiadom natychmiast redakcję »
Gość
Gość » 20 kwietnia 2017, godz. 18:08 »
PK powinno skupić się na obsłudze komunikacji między najbardziej zaludnionymi dzielnicami - Ostrogiem, Centrum, Nowymi Zagrodami, Starą Wsią, Płonią, Brzeziem i Ocicami. Tutaj wystarczy 4-5 linii, ale często kursujących przez cały dzień - tak żeby przychodząc na przystanek najbliższy autobus w danym kierunku nie był później niż w ciągu 15-20 min. Bardziej oddalone dzielnice - Markowice, Miedonia, Studzienna i Sudół mogłyby być odsługiwane przez PKS - i tak przez te dzielnice przejeżdża jadąc np. do Nędzy czy Chałupek. Tutaj odpowiednie oznaczenia, najlepiej ponumerowanie tras i wspólna taryfa z PK w obrębie miasta, żeby nie komplikować podroży z przesiadką.
Odpowiedz na komentarz
|
Jeśli komentarz narusza Twoje dobra powiadom natychmiast redakcję »
Gość
Gość » 20 kwietnia 2017, godz. 19:07 »
No,nareszcie ktos ruszyl glowa..moze sie cost zmieni NA lepsze,gdyby blog lepsze skomunikowanie ludzie nie musieliby PO edynczo jezdzic autami i spalinami truck miasto...brawo za pomysl.
Odpowiedz na komentarz
|
Jeśli komentarz narusza Twoje dobra powiadom natychmiast redakcję »
Gość
Gość » 20 kwietnia 2017, godz. 19:08 »
Ku...a chochlik nie przestawiaj liter...
Odpowiedz na komentarz
|
Jeśli komentarz narusza Twoje dobra powiadom natychmiast redakcję »
Gość
Gość » 20 kwietnia 2017, godz. 22:34 »
Po co w tak małym i wyludniającym się mieście tylu przewoźników?
Odpowiedz na komentarz
|
Jeśli komentarz narusza Twoje dobra powiadom natychmiast redakcję »
Gość
Gość » 20 kwietnia 2017, godz. 23:40 »
Powalający news! Szanowni prezesi utrzymywani za nasze pieniądze przemówili do siebie!? Podwójny przewoźnik na terenie powiatu jest głupotą. Wystarczy jeden ale taki który będzie znał potrzeby mieszkańców i dostosuje do nich ilość i częstotliwość kursów. Włodarzom powiatu i miasta proponuję wstanie za biurek i obserwację obciążenia tras dojazdowych do Raciborza i tranzytowych w godz. 7-8 i 14-16. Dlaczego w ościennych miastach autobus może kursować w godzinach szczytu co 5 minut ? I gratulacje za cennik biletów - proponuję kolejną podwyżkę i będziecie w czarnej dziurze. Trzeba się w końcu wziąć do roboty! To wymaga pracy a nie udawania i bicia piany - to co robicie to za nasze podatników pieniądze!
Odpowiedz na komentarz
|
Jeśli komentarz narusza Twoje dobra powiadom natychmiast redakcję »
Gość
Gość » 21 kwietnia 2017, godz. 11:52 » Odpowiedź na komentarz Gość, 20 kwietnia 2017, godz. 23:40
Wiadomo, że w dużych miastach komunikacja miejska jeździ częściej. Rzecz w tym, że w prawie wszystkich miastach wielkości Raciborza jest przynajmniej jedna główna linia kursująca częściej niż co pół godziny. W niektórych - tak jak w Tczewie - jest kilka linii kursujących co 15 minut w dni robocze i co pół godziny w niedziele. U nas nie do pomyślenia. Rozbudowa dróg dojazdowych nie pomoże - to nieskuteczne i niepotrzebne rozwiązanie. Nieskuteczne, bo to jak leczenie otyłości przez popuszczanie pasa, a niepotrzebne, bo korki tworzą się tylko w godzinach szczytu - problem ewidentnie jest w tym, że prawie wszyscy dojeżdżają do pracy autem, najczęściej w pojedynkę. Część tych ludzi można by przenieść do transportu zbiorowego. Choćby mieszkańców dużych dzielnic Raciborza, bo wiadomo, że do sąsiednich wiosek transport zawsze będzie słabszy, o niskiej częstotliwości, a przez to niezachęcający. Przy okazji rozwiązałby się problem parkingów
Jeśli komentarz narusza Twoje dobra powiadom natychmiast redakcję »
Gość
Gość » 21 kwietnia 2017, godz. 15:48 » Odpowiedź na komentarz Gość, 20 kwietnia 2017, godz. 23:40
Dokladnie zamiast wydawac pieniadze na bezsensowne brukowanie, budowy parkingow lepiej zainwestowac w sprawna i wydajna komunikacje miejska i powiatowa.
Jeśli komentarz narusza Twoje dobra powiadom natychmiast redakcję »
Gość
Gość » 21 kwietnia 2017, godz. 17:58 »
Budowa kolejnych parkingów poza wielopoziomowym nie ma sensu ,więcej jest podstawowym błędem.Samochodów już jest za dużo drogi nie są z gumy.Jedyną słuszną obecnie strategią to zniechęcanie kierowców do jazdy samochodem po mieście poprzez nie powieksznie bazy parkingowej ponad to co mamy.Oraz zwiększanie znaczenia komunikacji zbiorowej oraz zachęcanie do jazdy rowerami po mieście poprzez np.strategie kontrastowe na wszystkich drogach jednokierunkowych itd.
Odpowiedz na komentarz
|
Jeśli komentarz narusza Twoje dobra powiadom natychmiast redakcję »
Reklama
Gość (Aby podpisać komentarz swoim nickiem musisz się zalogować)
Pozostało (1000) znaków do wykorzystania
Aby potwierdzić, że jesteś człowiekiem kliknij zegarek
Partnerzy portalu
  • Dentica 24
  • ostrog.net
  • Szpital Rejonowy w Raciborzu
  • Spółdzielnia Mieszkaniowa
  • Villa Rubinstein
  • Apteka w sieci
  • PGL DOM Sp. z o.o.
  • PWSZ w Raciborzu
  • Zajazd Biskupi
  • Kampka
  • Margomedia - studio graficzne, projektowanie stron internetowych, reklama, druk
  • Ciepły dom
  • USG Ostrowicz
Numery archiwalne
Pokaż listę wszystkich numerów »
Numer archiwalny Naszraciborz 08 2018 [471]
Naszraciborz 08 2018 [471]
dodano: 23.02.2018
Numer archiwalny Naszraciborz 07 2018 [470]
Naszraciborz 07 2018 [470]
dodano: 16.02.2018
Numer archiwalny Naszraciborz 06 2018 [469]
Naszraciborz 06 2018 [469]
dodano: 09.02.2018
Numer archiwalny Naszraciborz 05 2018 [468]
Naszraciborz 05 2018 [468]
dodano: 02.02.2018
Najnowsze oferty
Zobacz wszystkie
Raciborskie drogi do polskości
Tygodnik Nasz Racibórz
największy regularny nakład w powiecie raciborskim.
Co piątek w ponad stu punktach i największych zakładach pracy 10-13 tysięcy egzemplarzy gazety!
Kliknij i Czytaj wydanie cyfrowe »
Newsletter

Chcesz być na bieżąco? Subskrybuj nasz newsletter!

Akronis | Aktualności | Biznes | Co to jest konto prenumeratora? | Drukarnia NaszRaciborz.pl | Ekologia | Felietony | Filmy | Baza firm | Foto na płótnie | Głubczyce | Gotowanie | Grud | Historia | Kącik dietetyka | Kontakt i reklama | Książki | Kultura i edukacja | Metamorfozy | Moda & uroda | Motoryzacja | Nabór do przedszkoli | Raciborski Rynek Nieruchomości | Noworodki | Ogłoszenia | Ogłoszenia urzędowe | Patrol24 | PGL DOM | Polityka dotycząca Plików Cookies czyli tzw "ciasteczek" | PRD | Raciborska Telewizja Kablowa | Raciborskie drogi do polskości | Rafako | Regulamin | SM Nowoczesna | Sport | Strony Partnerskie | Styl życia | Szpital Rejonowy | Telegraf | Turystyka | Wiara | Zdrowie | Zwierzęta
Projekt i wykonanie © Margomedia Sp. z o.o.
Portal www.naszraciborz.pl wykorzystuje pliki cookies, czyli tzw "ciasteczka". W przypadku braku akceptacji korzystania z plików cookies prosimy o opuszczenie strony.
Zamknij